090910

Jag vill till Irland. ♥

Varje gång jag ser "Ps I love you" börjar jag googla efter resor till Irland, speciellt till Galway. Jag vill dit! Verkar vara en underbart mysig stad med en massa att uppleva. Någon som har varit där som kan berätta lite kanske? Hade varit kul!

Försöker att inte titta på den filmen ibland, för jag blir nästan deppig. Haha! Den underbara kärleken, Irland och New York i samma film. Kommer ihåg när jag hyrde den för första gången.. jag nästan vägrade lämna tillbaka den. Haha, så jag köpte med mig den istället när jag lämnat tillbaka hyrfilmen. Efter det har jag sett den.. ja, vet inte alls hur många gånger. Men VÄLDIGT många gånger. Den är underbar.

Så sitter och drömmer mig bort till Irland för tillfället och nynnar på irländsk folkmusik. Idag är det ganska fullt upp faktiskt! Jag ska öva på låtarna till min & Niklas spelning, iväg med familjen på lite äventyr, sen ikväll (om vi hinner) så har mamma & jag blivit bjudna till något Handelsbanken har satt ihop på Strandpaviljongen i Landskrona. En kväll där de berättar om smart pensionssparande (vill lära mig sådant, får man ju inte i skolan). Sen är det någon komiker som är där och lite sådär mysigt, ska bli trevligt!


Tanken slog mig att nästa vecka händer en massa saker.. Pablo på måndag, jobb på tisdag, Sonatas nya album på onsdag, och sen fyller jag ju år på fredag! Knappt tänkt på det, glömde t o m bort igår att jag fyller år.. Haha! Hoppas dock inte jag jobbar på fredag när jag fyller år, eller iallafall jobbar sent.. mamma, brorsan och jag ska gå och sen "Flickan som lekte med elden" på bio, och har fått skitbra platser trots att det är premiär. Så håll tummarna, vore så tråkigt att behöva säga nej till biljetterna och stå och jobba! =(

Nu ska jag kika lite tv innan jag hoppar in i duschen. Har för övrigt hittat de perfekta lårhöga stövlarna som är höstens måste!



Ca 1200kr kostar dem.. dem är perfekta. ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0