090909

Halloj!

Idag vaknade jag prick kl 9, den 9:e september år '09. Så när jag vaknade och tittade på mobilen så trodde jag att jag slagit huvudet. Kl 09, 090909.. Haha!

Drömde i och för sig något helt sjukt inatt. Drömde att jag var med i en bilolycka, och det läskiga var att jag kommer precis ihåg hur allting såg ut i bilen när det skedde. Hur det trycktes ihop och hur jag kände smärtan i huvudet och nacken osv.. skitläskigt. Det var jag, mamma & brorsan, men vi klarade oss allihop. Som tur är! Undrar vad det betyder när man drömmer sådant knäppt egentligen.

Vid lite över kl 13 ska jag köra in mot stan för att repa med Niklas. Ska ha med mig massa böcker med noter, texter och smått & gott så vi kan köra igenom hela repetoaren idag! Hade varit hur bra som helst. Sen resten av veckan har jag gott att göra, speciellt inför tisdag när jag börjar jobba. En del förberedelser!

Ska snart ut med lilla söta vovven och gå en liten runda. ♥



1 kommentarer
Postat av: Jesper

Jag har faktiskt drömt vissa saker som hänt i verkligheten men ingen tror på mej ><

2009-09-09 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0