090904

Tjohooo!

Idag är det höst! Hahaha, skitgrått och blåsigt ute.. lite mysigt får jag ju erkänna att jag tycker att det är. Så länge det inte regnar så (det är OK på natten)!

Fick sms om att SF släppt sina biljetter till Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden". JAG VILL SE DEN! Den är ju på min födelsedag, men jag & min familj tänkte se den i stan nämligen, men dem svarar ju för fan aldrig i telefonen där! Ska ringa ikväll när jag vet säkert att dem är där (nya beck går där ikväll).

Annars idag mår jag faktiskt bättre, har inte kollat feber än, men jag är mindre förkyld iallafall, men långt ifrån bra, men det är alltid något! Hostan är dock lite retfull.. tänker bekämpa den in i det sista.

Igårkväll tror jag att jag låg i över en timme på natten med lurarna i öronen, och lyssnade på Debussy och Sonata Arctica, så himla underbart att bara koppla bort omvärlden ett tag.. Sonata's nya låtar som finns på spotify är kärlek. "Last Amazing Gray's" tycker jag dock är finare i symfoniversionen som finns, den blev så himla pampig och vacker.. ja, Tony Kakko vet precis hur man ska göra iallafall.

Klockan är knappt 11 nu, så jag har druckit upp min varma oboy (typ det enda jag fått i mig på morgonen dessa dagar), så ska jag fortsätta liiiiite på GTA innan jag ska öva på låtar till gigen i oktokber! :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0