090903

Tjosan!

Idag är det en äkta pissdag, haha! Dåligt väder, jag är superförkyld och har megatråkigt.. sååå jobbigt. Kunde sova inatt också, är jag glad för återigen. Verkar nästan som om jag sover bättre när jag är sjuk, för tillfället åtminstone.

Idag hade jag tänkt följa med pappa till Lund och köpa mig en ny kalender bland annat, men det går verkligen inte. Jag nyser hela tiden, och mina ögon fylls med tårar typ hela tiden.. kan såklart inte ens ha linserna i. Det suger verkligen..

Så, för er som inte vet det för tillfället så har jag alltså glasögon och linser, jag har superdålig syn och klarar mig inte överhuvudtaget utan någon som helst hjälp i form av glasögon och linser. Det är skitjobbigt, men jag har lärt mig att leva med det.. ett tag till åtminstone!

Så jag tänkte bjuda lite extra på mig själv genom att showa mitt hue' när jag är sjuk OCH har glasögon. Kul va? Haha, det komiska med mina glasögon är, som ni kan se på bilden, är att de förminkar mina ögon en del i och med att jag har så himla mycket i styrka.. hahaha! Looks fun!

Nu ska jag sätta igång PS I love you, och dricka varm oboy med grädde. Får knappt i mig något annat!

Puss! ♥


Såg precis att jag är lite svullen i ansiktet också, NICE! Ipren, here I come. ^^



2 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Tycker du passar RIKTIGT bra i glasögon, så himla söt! Du borde använda dem flitigare ;)

2009-09-03 @ 12:33:31
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: Robin

Helt jävla nördigt söt :D <3

2009-09-03 @ 14:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0