Vackert

Vet ni vad?

Jag är ledig idag. Jag är leeeeeeeeeeeeedig. SÅ SKÖNT.


Hahaha, jag har bara tagit det lugnt, och tanken var att vi skulle repat idag, men stackars Niklas har fortfarande problem med sin hand, så jag tyckte det var lika bra att han vilade idag också. Så, idag vet jag bara att brorsan ska till tandläkaren i Helsingborg.. så hänger nog med dit, så man kommer ut lite iallafall! Haha.

Råkade klicka mig in på nelly.se. Borde jag aldrig gjort. För fy tusan vad snygga pumps jag hittade.. Jag är kär, återigen, i ett par skor. Ett par söta, höga, med en rosett och peeptoe. KOLLA IN DEM! Svinbilliga också. Så dem klickade jag faktiskt hem.. får ju lön först i slutet av månaden, men dessa kan jag inte motstå. Har knappt unnat mig någonting ändå på jättelänge, en kofta bara. Så dessa skorna är snart på väg hem tilll mig, iiih! Så snygga.


299kr, nelly.se

1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

UNDERBARA!

2009-10-16 @ 20:26:40
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0