Tacksam

Alltså tack, VERKLIGEN TACK!!

Min fredag blev räddad under repningen idag. Dem ringde från Burger King och frågade ifall jag bara ville jobba från kl 11 - 15 imorgon, eller 11 - 17! 11 - 17 kan jag inte, för jag måste repa ungefär 17.30 imorgon, så 11 - 15 får det bli.

Hur kan det då komma sig? Jo, Murat och Karin som är.. ja, vad säger man, skiftledare imorgon är ÄNGLAR och reser jättetidigt från Sverige för att hinna över Öresundsbron innan den stänger. Sen kommer de förbereda allt man gör mellan kl 9 - 11, man gör iordning all sallad och alla maskiner and so on. Så vi kommer dit och får börja kl 11 istället. Är dessa två människor änglar eller vadå? Jag blev så jävla glad, för då slipper jag ta tåget antingen 05.22 / 06.22 vilket det nu hade blivit, så nu kan jag istället ta det 08.22, TACK!

Är så jäkla glad för skivan jag fick idag.. jag älskar Sonata Arctica. Verkligen. All inspiration Tony Kakko har givit mig under dessa år jag har lyssnat på Sonatas musik är jag också tacksam för, men samtidigt kan jag inte rå för att bli så fruktansvärt avundsjuk. Hur kan Tony spotta ut låtar som är så vidrigt bra i sådana mängder?! Haha!

Är det för övrigt någon mer än jag som längtar galet mycket till nya Twilight filmen "New Moon"? Jag försöker att inte läsa boken förrän jag har gått och lagt mig, och då läser jag max 30 min, men brukar dra över tiden för mycket.. för jag vill inte att jag ska läsa ut dem så jäkla snabbt! Hahhaa, vill inte att det ska ta slut.

Nu ska jag kolla lite på tv, äta mannafrutti och njuta av att jag får sova lite extra imorgon. WOHOO!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0