Suveränt!

Jag är glad och trött, haha!

Spelningen idag gick ju jättebra. Det var väldigt uppskattat, och det var megamysigt. Det är ett café som är nere i en liten källare som är från 1700talet, och dem har inrett det så fint, och man behöver verkligen INTE vara rädd för att frysa för att det är källaren. Där var helt underbart varmt, och de hade tända ljus, gott kaffe och massa mums man vill trycka i sig som man inte bör.. haha.

Jag är meganöjd, Niklas är precis som jag, självkritisk. Men jag övertalade honom till att vara nöjd, så det hoppas jag fan han är. Hahaha! Vi har övat konstant i en månad och fåttt ihop så många låtar, det är riktigt bra gjort, och jag är väldigt nöjd.

Så nu är jag hemma, och vi fick även vars en bukett rosor av dem som jobbade där, TACK! ♥ Dem var helt underbart fina.

Det enda negativa jag kan se med caféet var att jag knappt kunde fotografera där, hahaha! Inte alls negativt dock i mina ögon. För det var ju mysstämning, och lite mörkare än hos tandläkaren liksom, så bilderna hade en tendens till att bli lite suddiga utan blixt, och jag är inget fan av inbyggd blixt, dem är så dåliga!

Men jag fick en bild på vart vi satt och spelade & sjöng, och även en megasuddig på Niklas.. haha, enjoy.

Även Anders Kungsman och Per Ullberg kom dit och lyssnade. Vi massa beröm, och jag & Per började prata om det här med Idol.. haha, han blev nästan upprörd när jag berättade vad dem sagt till mig. Men det var megatrevligt. Dem är så underbart snälla människor, och Per gav mig otrolig beröm för min röst.. TACK! ♥

Snart ska vi in till stan och handla lite till kvällen, ska nog ta och bjuda familjen på hyrfilm om det finns några bra filmer.

Ha en underbar kväll! 


Ja, jag sa ju att det blev suddigt.. Hahha! Niklas på bilden för er som undrar, men han ser inte ut sådär ^^



Här har vi den lilla hörnan med mixer osv. Niklas fina pall jag lånade syns på bilden, likaså min intrycka SM58!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0