Superbra!

Jag är så himla nöjd!

Konserten gick grymt bra, det blev en härlig stämning och publiken var underbar. Tyvärr var det inte så mycket folk som man hade kunnat hoppats på, men planscherna kom ut väldigt sent.. väldigt synd. Sen är det lite synd att fler bekanta/vänner faktiskt inte kom, men antagligen var väl det för att det kostade pengar. Tråkigt.

Men dem var jättenöjda dem som var där, och jag fick bland annat höra (från en musik) att jag gjorde låten "Wonderwall" magisk. Jag kör inte Oasis tråkiga och platte version, utan jag kan verkligen rekommender en artist som heter Ryan Adams, nej, inte Bryan, utan RYAN Adams version av den låten, och jag har fått mycket inspiration från den, men jag kör inte den helt rakt av. Verkligen jättekul, för det är den låten jag tyckte bäst om att sjunga av vår repetoar idag.

Sen är jag jävligt stolt över Niklas, gitarristen jag spelar med. Han är så himla duktig, och han gjorde sin debut inom sång idag. Det gick skitbra, så han ska verkligen ha ett stort TACK för att han är en lojal och snäll vän, och en otroligt duktig musiker!

Nu har jag kommit hem, med huvudvärk, haha! Så jag ska kolla lite på tv, och sen sova.. imorgon ska jag sooooova! Jag hoppas på att få lite bilder från konserten sen och visa er, men i nuläget har jag ingenting! =)

Innan jag säger godnatt så vill jag tacka den anonyma avsändaren för den fina kommentaren jag fick i mitt förra inlägg. Sådana små saker värmer extremt mycket, tack vem du nu än är!

Godnatt med er!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0