Stolt

Fy vad jag är duktig.

Jag har denna veckan ett ännu större chokladberoende än annars. Det vill jag lova, och idag funderade jag på vad jag ville ha för någonting. Så, mamma & jag gick en lång runda med vår vovve, och jag gick in i affären för att köpa mannafrutti, OCH choklad. Men när jag går förbi chokladet, med mannafrutti i händerna, så tänker jag; "Nä, jag har ätit tre dagar i rad, och jag ska ha i helgen. INTE idag." Visst, det var inte mycket choklad på dessa tre dagar i rad, bara något litet.. men ändå.

Så när jag gick ut från affären tänkte jag: "Det där var inte jag. Det där VAR inte jag!!!". Fick en chock kan man väl säga, men förstår ni hur jäkla stolt man känner sig nu. HAHA!

Nåja, lite nördstämpel på det där. Sak samma, nu ska jag lyssna på ett musikstycke jag ska lägga sång och text till. Kul, kul! ^^

God kväll på er!


1 kommentarer
Postat av: li

sv: tack så mycket =)

2009-10-08 @ 21:39:24
URL: http://fau.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0