Shopping, banken & rep!

Så som titeln säger, det har varit min dag.

Jag åkte in till stan för jag skulle till banken, men på vägen dit ser jag HM's stora skyltar: "SALE!", och kröp in där i några minuter. Ut kom jag med en grovstickad cardigan för 98kr, skitfin! Där inne hittade jag också någon Isadora mascara på rea för 29.50, kan ju prova. Sen råkade jag snubbla rakt in på Gina Tricot, där jag visste vad jag ville ha. Ett par ribbade svarta tights! Det är så jäkla skönt, plus att det är varmt. Men jag måste säga att fy vad oförskämda de i kassan var. Stod och pratade och kastade inte ens en blick på mig när jag stod där och skulle betala. Landskrona vet faktiskt inte riktigt vad service är. Det har jag förstått. Hade vi betett oss sådär på jobbet hade vi fan fått utskällning, men nåja.

Banken gick bra, sen på repet gick det också jättebra! Vi körde från kl 13 ungefär till 15.30, och kom igenom alla låtar, och övade stämmor tillsammans med Sofia. Älskar att hon har ett så högt register, alla överstämmor på mina redan höga låtar blir skitfina. Tummen upp! Sen överlät vi musiksalen till Tim och hans vänner, sjukt länge sen jag träffade den människan! Ibland glömmer man helt bort att man saknar någon, har ni också känt av det någon gång?

Nu kom jag hem iallafall, och ska gå igenom mina bankpapper, titta lite på tv, sjunga, fundera över lite, och sen äta. Ryktades om pizza här idag.. men jag ska nog faktiskt ta en kycklingrulle.. OMG så gott det hade varit.

Tjo på er!


Ribbade tights från Gina Tricot, 79.50kr, Isadora mascara från HM, 29.50kr.


Nya mysiga koftan, från HM, 98:- på rean!

1 kommentarer
Postat av: michelle

Ja gör de, jag ska gadda överarmen nu hos honom också :)



Haha men vad gott! ;D

Nej fan, det gör jag inte iheller. :)

2009-10-08 @ 16:38:29
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0