MEN FAN!

Alltså jävla %!"#¤¤"%¤¤&"#"!!

Förlåt, men jag blir så himla förbannad. Jag upptäckte på min dator för flera månader sen att i nedersta hörnet av skärmen, på utsidan alltså, där gångjärnet sitter om vi säger så, fattades en liiiiten bit. Det kunde jag acceptera, det var bara en liten bit och datorn fungerar toppen ändå!

Så idag när jag sitter vid datorn och har stängt ner den, och fäller ner den.. vad händer? "PANG", så sprack hela skiten. Så nu kan jag inte stänga ner datorn (ja, fälla ihop en alltså), för då spricker det ännu mer. TOPPEN! Vill ni veta det röviga i hela situationen? Garantin har gått ut, och det finns inget sätt dem kan hjälpa mig på. Kul detta ju.

Finns ett hopp kvar, och det är ifall killarna på datarpryl.se inne i stan kan göra någonting, men jag tvivlar på det. Så funderar på att låta min dator bli en stationär och stå på mitt rum, och försöka satsa på en mindre dator, helst en i 12", för 9"-10" klarar jag inte av, de är för små för mig, plus att jag får huvudvärk av dem. Usch. Men det tråkiga där är att en HP dator t ex i 12.1" kostar 5990kr.. HALLÅ! Det är vad min 17" med widescreen kostade.

Jag hatar sådant här mög ibland alltså. Vad fan ska man göra? Någon som har en HP Pavilion DV9000 sen ca 2008 på lager i fint skick som de vill sälja för en billig peng?

Nu ska jag sörja lite..


My precious..



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0