Människor med goda hjärtan existerar

Vilken lång, mörk och regnig dag det har varit idag.

Jag har ägnat mycket tankar åt farfar såklart, men mina planer idag sket sig en aning, bland annat min fika med Ida gick inte som planerat. Hon fick vara kvar på jobbet ett bra tag extra så för min del blev det för sent, jag hann inte senare, tyvärr. Men vi pratade en bra stund i telefon nu på kvällen, och söt som hon är visar hon full förståelse så vi ska ta fikan på måndag istället! =) Längtar redan tills dess.

Jag trodde att jag jobbade 15 - 20 imorgon också, men icke då! Hahaha, himla tur att jag kom på det dock. Jag tittade på mitt schema av en ren slump och såg att jag jobbar 9 - 15 imorgon istället, perfekt! Såg även att vi är inte alls många nu på arbetspasset, så det blir nog en utmaning när man är van vid att vara så många som vi varit. Vi har ju varit dubbelt så många som man egentligen ska pga. att så många har utbildats för att sedan börja på den nya restaurangen längre in i Danmark, men det kommer nog bli jättebra tror jag.

Så ikväll blir det lite hyrfilm, bland annat nya "Wallander - Prästen", men innan dess, Grey's Anatomy såklart!

Ha en mysig kväll allihopa! ♥



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0