Jobb + Migrän

Suck. Haha!

Är äntligen hemma igen. När jag åkte till jobbet hade jag redan migrän, som inte gav med sig trots piller mot det.. men jaja. Väl på jobbet jobbade jag med härliga människor idag. Det var full fart, för ungarna i danmark har ju lov nu. WOW! Hahaha, så det var fullt upp, och då hann man inte känna av huvudvärken, jätteskönt, men sen när det väl lugnade ner sig så kom det. I mängder.

Men annars gick det faktiskt jättebra idag. Man kommer in mer och mer i det hela. Väldigt skönt. Så nu har jag avnjutit en UNDERBAR middag gjord av finaste mamma, så kollar jag även Roast på Berns, hahahaha. Det är helt underbart roligt.

Sen blir det att läsa klart den sista twilight boken, och sen sova.

Godnatt! ♥



1 kommentarer
Postat av: li

ush för migrän!

2009-10-13 @ 22:08:09
URL: http://fau.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0