Hurt

Många runt omkring mig förstår inte varför jag tillägnade denna låten till min farfar under Sommarchansen, men det är för att de inte har lyssnat tillräckligt.

Låten handlar om att man vill förlåta, att man vill ses en sista gång och bara få berätta för personen att man förlåter alla misstag som skett under livets gång.

För det är verkligen så, alla gör vi misstag, men ibland borde man bara försöka förlåta, för vi lever faktiskt bara en gång, och att då låta en relation innehålla bråk och stök är väldigt onödigt. Det finns absolut undantag, men nu snackar jag om de där släktfejderna om totalt onödiga saker som baseras på avundsjuka osv.

Vi lever en gång människor!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0