Hemma

Yeeey, jag är hemma!

Men vet ni vad? Det har gått väldigt bra på jobb idag. Jag stod vid kassan från kl 15 - 20, och jag gjorde det faktiskt skitbra. Tiden har gått ganska fort ändå. Jag har mött trevliga människor, fått mig en del goda skratt pga. vissa arbetskamrater, och det bästa av allt. INGEN migrän eller huvudvärk. YES! Haha.

Känns jättebra idag iallafall, och imorgon är jag ledig, även på torsdag. Så då blir det lite rep, men jag hoppas Niklas hand repar sig, han har ju inflammation! Så himla tråkigt, men jag håller tummarna, för han behövs verkligen till konserten nu den 20:e.

På tal om det, så glöm inte att den 20:e (nästa tisdag), så är det konsert i Pumphuset i Landskrona. Jag, Niklas och Sofia uppträder. Det kommer bli jättemysigt! Det kostar 60kr för icke-medlemmar, och 40kr för medlemmar. Hoppas så många som möjligt kommer dit, det hade varit jättekul!

När jag kom hem idag för övrigt fick jag se en chokladtomte i skafferiet. LYCKA! Haha, så mumsar lite på den med ett glas mjölk till. Så underbart. Sen efter det ska jag faktiskt sova, så underbart skönt det kommer bli. Ahhh..

Godnatt på er! =)

1 kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

åh chokladtomte, mums! får mig längta till julen ;D

2009-10-13 @ 23:21:54
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0