Hemkommen

Nu har jag kommit hem!

Träffade en del arbetskamrater ikväll i Malmö. Vi satt och snackade en del nere i Malmö och hade det trevligt. Sen var jag tvungen att bege mig hem pga. tågen såklart! När jag kom till tågen var det en hel timme kvar tills tåget gick.. så jag satte mig ner på en bänk, och snackade lite med mamma i telefon. Helt plötsligt ser jag en kvinna ställa sig ungefär framför mig med ryggen emot, och titta på "Avgångstider Tåg", och vem ser jag då? En god vän till familjen! Blev jätteglad och gick fram till henne, så snackade vi en hel del. Sen orkade inte hon vänta på tåget, så hon fixade en taxi till oss! Jag hade inte ens till hälften, men hon var så otroligt snäll, och lät mig ge henne det jag hade.. vilket var 150kr ungefär, och resan kostade 550kr ungefär.. Hur snäll är man inte då? Hon gjorde mig en enorm tjänst. Så tack Malena, du är en ängel!

Nu sitter jag iallafall hemma och äter lite av godiset som finns kvar, och småpratar med älskade mamma. En fin dag det här faktiskt, och imorgon är det dags för sånglektion i Malmö hos min älskade sångpedagog! Ska bli otroligt trevligt och kul, det var ju så längesen.

Så jag ska snart sova, och jag bara njuter av tanken på att vi får en extra timme inatt. WOHOO!

Godnatt! =)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0