Halloween

Lugn lördagskväll. Så skönt.

Är helt slut i kroppen, och hade lätt kunnat somna nu i skrivande stund (kl 19.20..), men vi ska se den sista hyrfilmen "Änglar & Demoner". Ska bli väldigt spännande. Tom Hanks är absolut en utav de bästa manliga skådespelarna, de flesta utav mina favoritfilmer är även nämligen med honom.

Jag följde med mamma till Plantagen idag där hon handlade en del blommor, och efter det åkte vi till City Gross i Hyllinge där vi handlade lite mat osv. Innan dess hann vi en runda på Familia där jag fick låna pengar av mamma när jag råkade hitta två skitsnygga figursydda skjortor på rea för endast 69kr/st. En grå, och en vit. De satt verkligen perfekt! Himla roligt det där. Hoppas bara jag kan få min förbannade lön tidigt nästa vecka.. blir tokig annars.

Men nä, nu ska vi sätta igång filmen. Vår öppna spis har varit igång, och vi har tända ljus igång så här är riktigt varmt & mysigt. Jag kommer nog somna väldigt gott ikväll! =)

Ha en trevlig Halloween! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0