Genrep

Snart iväg på genrep!

Nu har vovven fått sin runda, jag har gjort mig lite iordning och ska snart iväg på genrep. Hoppas allting går bra idag, får inte glömma alla grejerna sen till konserten bara.. mikrofoner m.m, haha. Hade varit typiskt att glömma hälften.. Hrm.

Nåja, har världens sämsta hårdag idag faktiskt, hahahaha! Så DET är typiskt. Det är inte alls bra.. antagligen är det den förbannade efterbehandlingen efter färgningen igår, så dåligt! Fast jag funderar på ifall jag ska ha vanlig lugg eller snedlugg. Min vanliga lugg har blivit ganska lång nu, måste klippa den snart, men den är tillräckligt lång för att ha den som snedlugg, vad tycker ni? Vanlig eller snedlugg?


[gammal bild] Vanlig lugg, fast kortare och snyggare.. nu är den nästan för lång!


Eller snedlugg?


1 kommentarer
Postat av: <3

Underbart fin!:)<3

2009-10-20 @ 17:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0