Cadillac Records

Se den filmen.

Grymt bra film. Älskar filmer som följer någons karriär eller några personers karriärer. Jag älskar även filmen "Ray", "Walk the Line" m.fl. Detta är även den en ny favorit, "Cadillac Records".

Varit en otroligt härlig dag. Tyvärr så var det sista arbetspasset tillsammans med vissa på jobbet idag. Det känns tungt.. vi kommer ju höras av efteråt, men det är tack vare dem man kommer hem efter jobb och mår så underbart bra.

Så, för att fira (eller sörja känner jag mer..), så bjöd jobbet med mig på en liten utgång imorgon i Malmö. För att vara samlade allihop en sista gång. Det blir ju som en familj, diggar ju de människorna enormt! Så det ska bli jättekul! Nu till det vanliga problemet.. klädsel? Haha, fan. Alltid! =)

Men nä, nu ska jag faktiskt försöka sova lite. Sov väääldigt dåligt inatt, och har ont i hela kroppen. Haha! Men jag misstänker att jag kommer bli ståendes på mitt rum med kläder runt hela mig.. 20spänn på att det blir så.

Vi får väl se! Men till er säger jag godnatt iallafall.

Ha en underbar fredag! =)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0