Bilder

Idag har jag inte haft en bra dag.

Jag har nämligen haft migrän hela dagen, så att därför har jag knappt suttit vid datorn, utan bara vilat, kollat lite tv, tagit två promenader med vovven osv.. Det är ett rent helvete när man får sådana här migränanfall. Det är så himla jobbigt. Jag ser det som en förbannelse, för jag blir inte av med skiten heller. Usch.

För övrigt fick jag & Niklas bilderna sen konserten i tisdags idag! Hans gitarrlärare Magnus Olsso är en otroligt duktig fotograf och han fotograferade en del där. Bilderna tyckte jag blev superbra, men det var ett svårt att ljus att fotografera i, men han gjorde det bästa utav det och det blev superbra!

Här är bilderna;







1 kommentarer
Postat av: <3<3

du e så underbart vacker.

2009-10-22 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0