Bad news

Vad jag blir irriterad på människor ibland!

Fick ett samtal från Per på Öresundsteatern, där han informerade mig om att spelningen den 31:e inte blir av. Varför? Jo, ägaren på stället vi skulle spela på hade tydligen helt plötsligt bestämt sig för att ha annan typ av underhållning istället. Trots att Öresundsteatern sålt biljetter.. jag tycker det är så himla dålig stil.

Nåja, vi satsar på fler samarbeten ihop och det ser jag verkligen fram emot. Snällare människor får man leta efter som t o m är SÅ professionella. Så jag är glad för det lilla samarbete vi hunnit med hittils iallafall! =)

Nu har mamma fått hem sin Se & Hör tidning i brevlådan, ska glo lite i den och titta på "How I met your mother", haha!

Puss! ♥



Jag idag..
1 kommentarer
Postat av: Inte anonym

Vacker^^

2009-10-21 @ 15:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0