Äntligen Sonata!

Jag är så jävla glad!

Idag kom mitt paket från Finland. Min nya tröja och den nya Sonata skivan "The Days of Grays". Alltså, skivan är helt fruktansvärt bra.. alltså, riktigt jäkla grym. Jag finner inga ord, jag har gåshud hela tiden. Tony Kakko, du är min gud.

Sen fick jag den underbart snygga tröjan i tjejmodell också. ÄNTLIGEN! Den är helt sjukt snygg, plus att den är figursydd, perfekt.

Nu ska jag njuta lite till av skivan, sen förbereda inför repet.. kan någon gissa vad jag tänker göra efter repet? Haha! ÄNTLIGEN.





1 kommentarer
Postat av: Jeppe

Kanonsnyggt ju! Ska faktiskt ta och lyssna på den där skivan nu. Några speciella låtar på den som du gillar lite extra, eller det är helheten av plattan? :)

2009-10-01 @ 14:11:48
URL: http://ihawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0