Ändrade planer

Det blev inte riktigt som planerat idag!

Men det gör ingenting! Jag & Niklas skulle egentligen repat med en annan, men Niklas har övat så mycket att han har handledsinflammation, så det är bättre att han vila upp handen, så vi ska repa på torsdag istället. Vi åkte till skolan iallafall och lämnade tillbaka lite grejer vi lånat, och satt och snackade med lärarna ett tag, haha. Alltid någon rolig historia som får en att asgarva, helt underbart roligt.

Så kom hem för ett tag sen, och sitter nu i soffan och kollar på "Ghost Whisperer", helt okej program. Fördriver tiden lite, för senare ska brorsan på trumlektion, vi ska hälsa på farmor lite snabbt, och handla lite!

Plockade fram systemkameran innan, det var så längesedan. Så fort jag har råd kommer jag köpa ett nytt objektiv till den, har saknat den väldigt mycket faktiskt!

Någon som kan tipsa om något bra på tv ikväll? =)

1 kommentarer
Postat av: Jeppe

Det där med handledsinflammation är inte alls bra, och det betyder på att han övar med fel teknik på gitarren. Tipsa honom (om han inte gör det redan), att ha gitarren på vänster ben om han är högerhänt, och sätt upp vänster fot på någon slags ställning/pall eller något. Annars kan han få så pass allvarlig inflammation att han inte får spela på typ ett halvår. Min f.d bästa polare var med om det.



Jättefin bild förövrigt! Du passar sjukt bra i lugg, det ramar verkligen in ditt ansikte snyggt :)

2009-10-06 @ 15:56:43
URL: http://ihawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0