22.48

Jag är hemma. Jag är trött.

Jag nästan viker mig av skratt för att jag är så trött på denna dag. HERREGUD.

Dagen började med att det blev stora problem med tåget vid Kastrup, då ett tåg som stod på spåret hade gått i sönder.. Typiskt. Klockan var kvart i när de meddelar att vi får hoppa av och ta tunnelbanan istället. En kille som satt snett mot mig hjälpte mig. Han visste inte så mycket han heller, men vi lyckades ta oss till Örestad till slut! Kommer inte ihåg vad han hette nu.. det var något i stil med Ditro tror jag. Supertrevlig, och han är värd ett stort TACK, för att utan honom hade jag inte lyckats ta mig till jobbet imorse, haha.

Jag kom en kvart sen, men min chef hade verkligen överseende med detta. Dock kunde jag trösta mig med att de flesta kom ganska mycket senare än mig.. haha, känns ju liiite bättre det där. Men annars gick det jättebra på jobb idag. Stod i kassan idag och har återigen träffat så underbara människor.

På vägen hem var jag så himla trött, och ville bara hem. Kommer till Malmö, och vad händer? Tågföraren var försenad till jobb, och när han väl kom så var det så många tåg som skulle iväg samtidigt så vi fick stå och vänta jättelänge.. I den stunden började jag verkligen skratta. Vad kunde gå mer fel? Men så ringde mamma och berättade att hon köpt hem lite chokladbollar, vilken tröst! Jag har världens bästa familj ♥

Nej, nu ska jag äta en chokladbolle och dricka lite mjölk, och titta på tv tills det är dags att sova.. så himla skönt. Jobb imorgon igen, samma tid, 15 - 20. Tyvärr sista passet med kära Ida.. ÅÅÅÅH vad jag kommer sakna henne. Underbara människa. ♥

Godnatt! =)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0