091030

God Morgon! ♥

Hoppas allt är bra med resten av världen, för det är bra med mig iallafall. Jag har sovit väldigt gott, och vaknade av att solen sken mig i ansiktet. Fullkomligt underbart.

Idag jobbar jag från kl 15 - 22, så kommer inte vara hemma förrän vid midnatt idag. Hoppas bara inte det ger huvudvärk tills imorgon, haha. Men idag är det iallafall lönedags också, jag väntar spänt på att lönen ska komma in! Första lönen någonsin på ett arbete för mig. Jag har bara tjänat pengar på musik förut, aldrig på ett "vanligt" jobb så att säga, så det känns såklart lite spännande.

Anledningen till att jag jobbar så sent idag, till kl 22, är för att Field's, köpcentret jag jobbar på, har öppet extra länge idag nämligen, så det blir ju säkert en massa folk, alltså mycket att göra. Haha! Hoppas jag får stå i kassan bara, det är verkligen det jag gör absolut bäst har jag märkt, och jag tycker verkligen om att träffa människor och serva så som man gör.

Meeeen, nu när löningen kommer måste några tjocka tröjor införskaffas! Det börjar bara bli kallare och kallare, och jag är verkligen en som älskar polotröjor, och något jag letat efter länge är en vit och tajt polotröja, och vem har inte fått in det om inte Gina Tricot? Love 'em!




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0