091026

God morgon!

Vaknade upp idag med huvudvärk. Toppen. Jag som ska jobba också! Hoppas verkligen det går över, för det blir så svårt att koncentrera sig på någonting överhuvudtaget med huvudvärk. Men jag ska iallafall jobba kl 15 - 20, så det blir en lång och sen dag idag.

Denna vecka i övrigt blir verkligen lång! Haha, jag kommer jobba 15 - 20 idag, imorgon och på torsdag. På onsdag är jag som tur är ledig, men på fredag ska jag enligt schemat jobba 15 - 22, men jag och en annan tjej ska antagligen byta så jag kommer jobba kl 12 - 21... Hur ska jag orka?! Haha! =)

Skofantast som man är har jag inte lyckats undvika DinSko's nyheter! Skon för 599kr nedan sägs vara väldigt bekväm att gå i dessutom, det kan man tacka den höga platån. Men jag antar att dessa tuffingar hinner bli slutsålda innan min lön har kommit in, men titta kan man ju alltid göra.. haha!

Ha en fin dag! ♥


599kr, DinSko


699kr, DinSko
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0