091025

Ändrade planer.

Idag skulle jag egentligen på sånglektion, men det blev ändrat igen av lite olika skäl. Så den 8:e november kör vi på dubbellektion istället! Det ska bli superroligt med dubbellektion. Två timmar, hahaha! Häftigt! =)

Känner mig för första gången på länge ordentligt utvilad, och det är absolut tack vare att man drog tillbaka timmen inatt. Så himla skönt! Så idag ska jag hjälpa mamma att städa lite, och sen efter det ska vi nog köra en runda till Center Syd eller något.. får se. Fast lite loppisar hade ju också varit trevligt får jag säga.. Speciellt nu när man inte fått lönen ännu! Haha!

Förresten, jag köpte en jättemysig polotröja på HM igår. Jag sprang inomdär innan vi skulle hämta farmor för att åka ut till min faster, och hittade den för 199kr. Jättestor krage, och den är väldigt lång så man kan ha ett par ribbade tights till utan problem! Synd att den inte finns i vit dock.. jag som är så mörkhårig passar lite bättre i vitt för att annars blir det lätt svart på svart, men skit i det, den är grymt snygg ändå! På HM's hemsida finns den i massa färger, gå gärna in och kolla HÄR!

Men nu är det dags för lite frukost!


Denna köpte jag fast svart. 199kr, HM.






0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0