091024

Två månader kvar till jul! Wihiii!

Haha, barnet inom mig kommer fram när det sägs jul. Tyvärr kommer denna julen bli fruktansvärt tråkig, då min pappa kommer befinna sig i Västindien för att jobba. Det kan aldrig bli en riktig jul utan älskade pappa, så är det bara. Men vi får göra det bästa utav det, och när han kommer hem får vi väl ha en liiiiten julafton bara vi här hemma då tycker jag!

Men åter till idag. Idag ska jag till min faster som fyller år. Så ska vi fira henne lite, kommer säkert sitta och prata skit i flera timmar, men det är trevligt! Efter det ska jag hem, duscha och göra mig iordning för att sen åka till Malmö och möta upp sötaste Ida! Vi ska sen träffa resten av gänget från jobbet, och vara samlade en sista gång tillsammans.. Kommer sakna dem så mycket. Känns inte rättvist att alla jag verkligen fastnat extremt mycket för, dem ska flytta vidare till det nya stället.. Men, jag får gilla läget, dock har vi lovat varandra att ses ändå. Annars bilr mitt hjärta krossat! ;)

Ska göra mig lite iordning, för sen åker vi.

Vi hörs senare!


Med ofixat hår, men glad.. =)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0