091021

God Förmiddag!
 
Idag är jag LEDIG. Det känns så himla bra. Har precis ätit en god frukost och degar framför "King of Queens" på tv, hahaha. Älskar det programmet, det är för himla roligt.

Idag har jag ingenting direkt planerat, men jag har ett projekt framför mig. En låt jag började skriva för ett tag sen vill jag slutföra, jag har ingen refräng men jag tycker verserna är så himla bra, att jag bara måste göra någonting utav denna låt!

Snart får jag min första lön, och en del kommer gå till den nya acern jag beställt, men det kommer bli lite pengar över, och finns då dessa saker kvar på Gina vill jag verkligen köpa dem. Skitfina, kolla bara in den häftiga och annorlunda klänningen med hål! Hur tuff som helst med en skinnjacka och stövlar till!







0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0