091019

Lovely day!

Idag har det varit en underbar dag, och jag får ju faktiskt tacka min arbetskamrater för det, så jäkla kul det har varit. Hahaha! Jag har stått i kassan hela dagen, och har träffat SÅ många trevliga människor, det har varit helt underbart. Sen har Karin dykt upp bakom mig då och då och gett mig ett och annat skrattanfall, kram på henne för det, underbara människa!

Kom hem nu ikväll, och var inom datapryl.se i stan och bestämde mig för den Acer laptopen de har där. Jag får 1års garanti till det, vilket känns skönt. Känner mig nöjd redan, och den kommer bli färdig snart. De ska fixa mer RAM-minne till den osv! =)

Nu ikväll ska jag göra lite mat, pitabröd med kycklingbitar och sallad blir det, och sen efter det ska jag kolla på den sista hyrfilmen. Igårkväll kollade vi på en ny film med bland annat Russel Crowe som heter "State of Play". Den kan jag verkligen rekommendera, grymt bra och spännande film, och ÄNTLIGEN en oförutsägbar film, haha!

Nej, nu börjar magen kurra.

Vi hörs senare!

1 kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

jadå de gör du nog;) haha eller hur;D härligt med sånna arbetskamrater..de gör mycket:)

2009-10-19 @ 20:31:54
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0