091015

God Morgon!

Idag firar jag en månad som medarbetare på Burger King. Trevligt va? Haha! Nä, men för exakt en månad sen så började jag och oj vad tiden går fort. Helt galet! 

Men idag är jag ledig från jobb, så idag blir det rep på skolan tillsammans med Niklas & Sofia. Så vid halv tolv ska jag åka mot Dösjebro och hämta upp Niklas, sen drar vi in till stan och repar. Hoppas det kommer gå bra, konserten är ju på tisdag kl 19.00 på Pumphuset! =)

Jag började på en ny bok igår förresten som ni måste läsa! "14 år och till salu" heter den. Det är en riktig historia från Sverige, om en helt vanlig tjej. Den är superbra, men själv storyn är ju jättehemsk. Lite synd att den inte är så tjock.. 200sidor någonting, igår läste jag till sidan 110. Så ja, den boken går också att läsa fort, men den är verkligen värd att läsa! Ni hittar den HÄR!

Jag brukar klicka mig in på nelly.se, ginatricot.se och have2have.se, för de har billiga skor, kläder & accessoarer. När jag klickade mig in på have2have.se idag, så hittade jag de perfekta stövlarna. De ser precis ut som sådana stövlar jag sett i någon film, som är klassiker. Jag har tyvärr inte råd med dem.. men titta får man ju! För 698kr kan man beställa hem dem, och visst är dem snygga? ;)


1 kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hahaa julen är mysig :) fasen va snygga o bra pris med :)

2009-10-15 @ 11:48:31
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0