091011

Hemma igen!

Under visiten i Östergötland hade jag inget internet, men nu är vi återigen hemma i lilla hålan. Resan innehöll mycket blandade känslor. Träffade mormor för första gången på länge, och det var helt underbart. Träffade även min kusins lilla nyfödda, SÅ SÖT! Hahaha, sen en del utav mina mostrar träffade jag, trevligt som vanligt såklart!Kändes bra att komma ifrån ett tag, även ifall det bara var för en dag..

Nåja, hemma igen. Tillbaka till verkligheten. Vilket just nu innebär att jag ska sätta mig ner i soffan, vila, titta på tv och försöka ignorera att det är måndag imorgon.


Vi besökte ett ställe i Blekinge som innehåller en massa barndomsminnen.. det var jättefint.







1 kommentarer
Postat av: li

vad härligt det såg ut på bilderna! rogivande

2009-10-11 @ 20:29:38
URL: http://fau.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0