091009

9 oktober 2009, ikväll är det kulturnatt!

Ikväll klockan 22, och 23.30 kommer ni kunna se mig & Niklas tillsammans med Öresundsteaterns Cabaret uppträda i musikcaféets lokaler som ligger vid Gamla Kassan, Parkgatan i Landskrona.

Denna cabaret heter "Halli Hallå", och det kommer garanterat bli blandade känslor under kvällens gång. Vad som helst kan hända, det kommer bli hur spännande som helst. Jag längtar! Jag & Niklas ska framföra två olika låtar iallafall, det kommer iallafall bli drag och mycket känslor.

För övrigt så läser jag ju just nu den fjärde Twilight boken "Så länge vi båda andas". Jag är mer än halvvägs  redan, FAN OCKSÅ!. Vilket betyder att i helgen när vi reser iväg på lördag och kommer hem på söndag, kommer jag med all säkerhet att ha läst ut den.. Men nåja, det var inte det jag ville berätta. Jag ville bara säga att denna bok är helt galet underbart bra. Alltså, jag vill ha fler twilight böcker.. Buuhuu. Well well, jag kommer läsa om dem sen ändå. Haha!

Nu är frukosten uppäten, och jag ska öva lite på låtarna till ikväll! 

Vi hörs senare! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0