091008

Nu är det väl dags att säga god förmiddag istället för god morgon.

I vilket fall som helst är jag ledig idag, och har börjat dagen med äggröra, en drickyoughurt och en mannafrutti. Så himla gott! Men jag ska faktiskt repa idag, också ska jag på ett ärende på banken, så jag har allt att göra ändå.

Imorgon är det ju kulturnatten i Landskrona, och då ska jag & Niklas uppträda på samma ställe igen, vid Gamla Kassan, tillsammans med Öresundsteatern. De har satt upp en Cabaret som heter "Halli Hallå", där vi ska medverka. Det ska bli jätteroligt! Så det ska vi repa inför idag, och även repa inför konserten den 20:e oktober på pumphuset.

Nu kallar min söta lilla vovve på mig, dags för att gå ut med honom en runda innan jag sticker iväg mot stan!

Hörs senare! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0