091007

Oj vad tiden går!

Jag kom hem för ett bra tag sen, men har ätit, duschat och även hunnit nörda mig lite i studion fram tills nu. Jag är helt sjukt trött idag, men det jobbiga idag är huvudvärken. Den har jag undvikit länge, men idag kom jag inte undan. Inte konstigt egentligen..

Gick upp jättetidigt, iväg till jobb. På jobb var det sjukt stressigt, men fan vad bra jag gjorde ifrån mig idag. I mitten av bordet på en hylla har vi även en mikrovågsugn där man efter grillning, värmer hamburgarna direkt för att få bort alla bakterier, och medans en hamburgare låg där som jag lagt in, så tog jag sallad på överdelen (salladen befinner sig under hyllan där mikron finns), och vad händer då? Hahaha, tjejen bredvid mig ville vara snäll och ta hamburgaren i mikron, men var inte beredd på farten när hon ryckte upp mikrovågsdörren och jag fick den mitt i skallen. HAHAH! Efter det fick jag mer huvudvärk, men det är OK. Det var lite komiskt.

Men resten av dagen gick felfritt, och när jag hade 3 minuter kvar på jobb frågade snälla & söta Ida mig om jag ville skära upp de sista baguetterna. Absolut, inga problem. Tog på mig handskarna vi måste ha som ska skydda våra händer.. börjar skära upp brödet, råkar fastna och sen sticker kniven iväg. Nyinköpt och supervass. Vad händer? Den skär rakt igenom handsken, och rakt in i mitt finger.. djup. HAHAHHA! Som det blödde! Sen tog jag en handske på mig för att skära klart den sista baguetten, men den blev nerblodad.. oops. Hahaha, det gjorde svinont, i och med att det blev så himla djupt också. Typiskt mig! ^^

Nu ikväll ska jag fortsätta läsa den fjärde twilight boken.. alltså, den är så JÄVLA bra! Förlåt för uttrycket, men herregud vilken underbar bok.. Sen kl 21 är det ju självklart Grey's Anatomy på tv, får man inte missa. Haha!

Hm, fram tills Grey's ska jag nog faktiskt läsa lite.. hörs senare!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0