091004

Kanelbullens dag!

Fy fan säger jag. Hahaha! De människor som känner mig vet om att jag inte alls tycker om kanel.. Ryser av bara tanken.

Idag sov jag lite längre än vanligt. Brukar alltid sova till max 09.30 ungefär, men idag blev det faktiskt till kl 10. Känner mig helt OK utvilad. Såg ju på film igår som vi hyrde. Dem var skitbra!

Den enda hette "The Uninvited", en skräckfilm eller vad den nu kategoriseras som. Den var riktigt, riktigt bra. Skådespelaren vet jag inte vad hon heter, men hon är en liten söt tjej som gjorde rollen jättebra.  Var en sekund i filmen som både jag, brorsan och mamma hoppade till som fan. HAHA! Hjärtat stannade en sekund på mig, det kan jag nästan svära på.

Den andra filmen vi såg heter "Tillbaka till Yorkshire". Den var faktiskt helt okej. Det är en drama, och den var lång, men jag tyckte skådespelet var bra, plus att det är en sann berättelse. Handlar om en man vars far blir sjuk i cancer, och han hinner under denna tiden blicka tillbaka på sin barndom. Den var intressant, och jag hölls fast, man var bara tvungen att se hur slutet blev!

Vi hyrde även en tredje film som ska ses ikväll, "Flickvänner från förr", ska bli spännande att se ifall den är bra eller inte, haha.

Jag har ätit min numera favoritfrukost, äggröra med grillkrydda och en mannafrutti. Jag är helt fast, så HIMLA gott! Så snart ska jag & mamma faktiskt iväg en liten runda tillsammans, senare i dag ska jag bara vila inför tidigt jobb imorgon!

Hörs senare!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0