091003 - Spelning

God Morgon!

Klockan är just nu 08.17 i skrivande stund, och jag avnjuter en megagod frukost bestående av kryddad äggröra, med en mannafrutti till och ett glas mjölk. Totally perfect!

Idag har ju jag & Niklas spelning, det ska bli spännande. Nej, jag är inte nervös än, och undrar ifall jag kommer bli det. Det känns liksom så mysigt att det är ett café, och jag känner mig så lugn.. men vi får se. Kanske blir meganervös sen!

Allting är packat och klart, det enda som fattas nu är att jag ska göra mig iordning och när Niklas kommer ska vi lasta in grejerna i bilen. Sen efter spelningen idag ska jag in till stationen och hämta kära mamma! Har varit väldigt tomt utan henne.. hahah!

Jag uppdaterar senare om hur det gick, hade varit väldigt roligt att lyckas få någon att fotografera en utan att sno kameran från mig.. jag ska göra ett försök, jag lovar. Tills dess får ni en bild från Allsången i Malmö i somras!

Puss!


Fotograf: Pappsen!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0