091001

Nu är hösten här, och oktober har börjat.

Jag kan inte rå för att tycka att, trots alla megahårda vindar osv, så är det så himla mysigt. Haha, jag är nog typiskt höst- och vinter människa.

Idag är jag ledig, men jag & Niklas ska ha vår nästan sista rep innan uppträdet på lördag. Spännande! Så nu har jag förberett mig med en mycket god äggröra till frukost med ett glas mjölk. Jag har svårt för frukost, men äggröra är döenkelt att göra plus att det smakar jättegott.

Varje natt i över en vecka har jag haft drömmar. Vissa nätter är det mardrömmar, vissa andra inte. Men saken är den att jag drömmer precis hela tiden, och varje gång är det något annorlunda. Måste bero på att jag börjat läsa så mycket, fantasin flödar iväg!

Nu ska jag äta upp, och göra mig lite iordning!

Puss!


Äggröra, mums!

1 kommentarer
Postat av: Frida.

HAHAHAH YES WE CAN! ÅÅÅ hatar dem. Allstå jag har aldrig stött på ett mer okompetent företag som aldrig aaaaldriiig lyckas göra så att tågen kommer och avgår i tid. Jävla bögar.

2009-10-01 @ 19:01:06
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0