Sova!

Jag är hemma från jobb, och det är FREDAG!

Haha, men min resterande fredag kommer gå åt att borsta tänderna och gå och lägga mig, ska bli himla skönt det där får jag säga. Jobbat idag, och det har varit en del att göra. Älskar att stå i kassan dock, tycker det är så himla trevligt att träffa alla dessa människor. En del människor är sura och bittra, men det är typ 0.1% av alla man träffar under en dag!

Imorgon ska jag upp tidigt, duscha, platta håret osv. Måste ju vara fin till audition för Kvällspostens Lucia 2009! Ska bli otroligt spännande, och jag har inte funderat överdrivet mycket på det, utan satsar mer på att faktiskt vara mig själv. Blir så himla konstgjort om man förbereder tal osv! Haha, ska bli skoj!

Mammsen och jag tar tåget dit, för vi har upplevt för att hitta parkeringsplats i Malmö en lördag är inte lätt.. HAHA, otroliga minnen mamma! =)

Nu ska jag göra mig iordning, klockan slår snart midnatt, och jag ska upp med tuppen.. kl 7..

GODNATT!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0