Skadad

Läst ut en bok för ett tag sen jag varmt rekommenderar.

Författarinnan heter Cathy Glass och har varit fosterförälder i över 20år. Denna bok handlar om ett barn hon tar hand om som är hennes värsta fall hittils, hon heter Jody.

Att läsa boken var hemsk, men man kunde inte slita sig. Jag läste ut den på två dagar, för jag kunde verkligen inte slita mig. Den är så tragisk, spännande (hur skulle det gå egentligen?), och den var så himla intressant. Hon beskriver hur det är att vara fosterförälder och hur mycket tålamod man måste ha, och man ser saker och ting ur ett annat perspektiv.

Den var fruktansvärt bra, och kostar 39kr i pocketform på cdon.com.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0