Photoshop

Alltså OJ!

Min vän Jesper är en jäkel på Photoshop. Detta är dock knappt någonting av vad han kan, men jag uppskattade det så otroligt mycket ändå. Han har en enorm talang för sådant här, som jag avundas som fan, men när man är långt ifrån duktig själv kan man ju alltid avguda andras talang. Lika bra! :)

Jespers personliga favorit är den sista, nummer fyra. Vilken tycker ni blev bäst? :) Tror några utav dem hade blivit coola om man även hade gjort själva bilderna i svart & vit, för som sagt, den sista är svart & vit och den tycker nog även jag ser bäst ut! :)

Besök hans blogg HÄR!







1 kommentarer
Postat av: C

Tredje bilden är klart bäst. Sista bilden, med ögon vitorna, skulle kunna tonas ner lite grann, står ut lite för mycket. Men annars fin bild.



Men min röst på näst sista.

2009-11-04 @ 02:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0