Någon som vill?

Finns det någon där ute som skulle vilja hjälpa mig att göra en snygg header? Min fantasi är totalt död.

Finns två olika bilder jag skulle vilja ha med i min header, men den ena måste man verkligen göra någonting åt tröjan jag har på mig. Det var liksom inte meningen att den bilden skulle bli bra antar jag med tanke på att jag hade en hemsk myströja på mig som är riktigt orange-färgad..

Någon som vill hjälpa lilla mig att göra en snygg header? *valpögon*

Dessa är de två bilder jag skulle vilja ha med i min header, men inte båda två samtidigt såklart...



1 kommentarer
Postat av: Lurx

såå en header har frun några specifikationer typ storlek och sånt färger mm :D?

2009-11-25 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0