Mot Malmö

Nja, inte riktigt än. Om ett tag! =)

Håller på att göra iordning mig själv, och även mitt rum lite. Hittade min USB-kabel till min Blackberry telefon. Har ju fotograferat lite med den då och då från i somras när jag köpte den tills nu.

Så jag pluggade in USB:n och hittade en del bilder, haha! Superskoj. Hittade någon bild på mig från i somras när jag och mamma var i älskade Göteborg hos hennes väninna, och någon från ett möte jag var på när vi satt på ett fik utomhus och det kom en massa fina fåglar och var megaintresserade av räkmackan t ex.

Förresten, som ni kanske ser fick jag rätt på en del av bloggen, men nu har jag suttit och blivit smått galen på vart fasiken man hittar inställningarna för headern? Jag vet ju vart dem är, men hur ändrar jag liksom headern i sidled? NÅGON som har en aning om detta? Snälla hjälp mig, är lite desperat kan man väl påstå..


Hihi, får som man kan skåda då och då vid Hembygdsgården ett stenkast från mig. SÅ söta, och så nyfikna!




Sååå söta fåglar!


Jag hos mammas väninnar i somras någon gång, haha! Sjukligt trött jag var på denna bild minns jag.. haha ^^

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0