Godnatt

Någon mer än jag som såg Grey's ikväll?

Tyckte det var ett skitbra avsnitt, och gud vad läskigt det är när det bara är 1 sekund som kan spela roll mellan liv och död. Herregud!

Imorgon är jag ledig från jobb, och har några få saker planerade, men först ut är att jag ska sova. Inatt sov jag som tidigare nämnt otroligt dåligt, så ser fram emot denna natts sömn. Hade tänkt att läsa mammas skvallertidning "Se & Hör" innan jag somnar. Skvallertidningar är skit, men varför går dem bra? Jo, folk älskar det. Det är egentligen hemskt med alla rykten osv, men egentligen är det ju på ett sätt underhållning. Många dissar dem, men dem läser även dem i smyg! ;)

Nu ska jag bädda ner mig, och hålla tummarna för att min lön kommer in imorgon. Har nämligen hittat en klänning, och ett par skitballa shorts på Gina Tricot som jag bara känner att jag MÅSTE ha. 199kr/st kostar dem, så himla värt det.

Så, håll tummarna med people, och återigen, glöm inte att rösta på mig som är Spotlight nummer 2 HÄR!

Godnatt! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0