Fredag den 13:e november 2009.

Jääääääääkla fredag den 13:e. Hahahhaa!

Min dag började inte bra. Försov mig en timme, så mina "morgonrutiner" som annars görs på 1½ timme fick göras på 30 minuter. Men det gick, men jag hatar att stressa så, för om man missar just det tåget, då är det kört. RIKTIGT kört.

Men nåja. När jag kom till jobbet så fick jag stod vid både bordet, broilern och pommes-stationen i någon timme var, och efter min lunch var det dags för kassan. Flera timmar i rad hade jag, och två andra tjejer på jobb fullt upp i kassorna. Inte en enda paus. Det var helt sjukt jobbigt! Hann inte ens dricka. Så efter några timmar med fullt ös, och jag hade bara 5 minuter kvar att jobba, fick jag äntligen dricka. Underbart!

Så, jag kom hem för ett tag sen, och har mumsat på en god chokladtomte mamma köpt till mig.. Känner mig så duktig. Har inte ätit choklad på hela veckan, och det är helt sjukt för att vara mig, haha! Men jag tänker äta upp den tomten, sen får det inte bli något förrän nästa helg igen.

Fredag, om en vecka, den 20:e november kommer jag uppträda med en låt på Wallmans Salonger i Helsingborg. Det är ett utav priserna från Sommarchansen, och det ska verkligen bli spännande. Jag kommer nog välja min vinnarlåt från Sommarchansen att sjunga, men jag vet inte riktigt ännu! Fick all information och bekräftelse om det idag, så nu vet ni om det.

Nu ska jag äta upp min chokladtomte och titta vidare på någon Guvenör-Arnold på tv, haha! Hoppas alla får en fin fredag, imorgon ska jag sooova. Känns som om jag inte gjort det på hela veckan!

Puss! ♥




1 kommentarer
Postat av: C

Naww, stackare. Du är inte ensam om att försova dig på morgonen, men åtminstone kom du i tid. Inte som jag då, emm, som mest 1.5 timme för sent till jobb, oops :P

2009-11-14 @ 00:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0