Anonym

Haha, jag orkar verkligen inte.

Då och då dimper det ner väldigt taskiga kommentarer faktiskt på min blogg, och alla är under "Anonym". Men ni är faktiskt så himla korkade. Ni är så lätta att spåra att det är skrattretande, ni är aldrig anonyma egentligen.

Fick en kommentar som handlade om det jag skrev om svininfluensan. Jag bryr mig fortfarande INTE ETT SKIT om vad ni tycker. Jag använder min blogg för att skriva av mig, och det är galet härligt att blicka tillbaka.

Ni behöver alltså inte lägga ner tid på att faktiskt skriva någonting, och faktiskt skicka det, för jag bryr mig inte om ni försöker vara taskiga. Vill ni däremot skriva något snällt, eller hjälpa mig när jag ber om det, varsågod. Det är väldigt trevligt, men ni som försöker vara taskiga, ni behöver inte ens försöka. För jag tar nämligen inte åt mig en enda sekund. Överhuvudtaget, och det är inte någonting jag säger bara för att låtsas om.. jag tar verkligen inte åt mig. Haha!

Tjohej, nu är det fotbollsgalan.

3 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Det är rätt, stå på dig, man skall inte ta åt sig av trams! :)

2009-11-09 @ 20:41:30
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: C

Håller med kissdockan, "Stand up for yourself girl!" Taskighet = avundsjuka (oftast)

2009-11-09 @ 22:09:07
Postat av: din bror

avundsjuka folk har inget liv. därför sitter dom och letar efter saker att göra. . man ska inte bry sig för att dom har inget liv bara.....

2009-11-11 @ 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0