091129

God förstaadvent gott folk!

Haha, kan man säga så? Nåja, mysigt är det iallafall.

Idag har jag varit ledig, och jag började min dag med sånglektion nere i Malmö med min älskade sångpedagog. Vilka framsteg vi gjorde! Hon är den absolut bästa man kan tänka sig, verkligen BÄSTA. Hon har så otroligt bred kunskap, och snöar inte in sig på en enda grej.. som om det skulle kunna hjälpa. Nädå, hon är bäst. Vill ni har numret till henne och bli elever får ni kontakta mig!

Sen skulle ju jag & Frida uppträda i Landskrona för att fira första advent.. Det gick jättebra, och bandet Schlagerpiraterna är så himla trevliga. Otroligt duktiga, och otroligt snälla! Men.. det regnade som tusan, och där var knappt någon.. Dem har alltid haft detta på Rådhustorget förr som verkligen är centralt, men någon sa att dem inte hade råd.. så dem satte oss vid parkeringen till Ica Kvantum, med Lidl och soptunnor som bakgrund.. Himla dåligt tycker jag. Men så är livet. Frida och jag hade roligt iallafall, och jag älskar att sjunga med henne.

Nu ikväll blir det bio x2 för min del.. haha! Jag hinner nämligen inte gå på bio någon mer dag i veckan eller nästa vecka, så det får bli idag. Ska först se "Luftslottet som sprängdes", och sen ska jag gå själv på bion igen direkt efter och ÄNTLIGEN få se "New Moon". Som jag längtat!

Så nu ska min mat ätas upp, och sen sticker jag in mot stan igen.

Någon som ska göra något kul denna kommande vecka? Jag ska bara jobba.. en massa!

God kväll! ♥

1 kommentarer
Postat av: C

Jobba, forsla bort en av bilarna, sen blir det en liten bussresa till helgen för min del. :P

2009-11-29 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0