091126

God dagens gott folk!

Det har fallit snöblandat hos oss idag, så vädret är som annars.. mulet och grått. Usch! Men jag är faktiskt glad idag ändå, för jag har äntligen fått hem I.D Bare Minerals. Det kostar en hel del, men det håller så himla mycket längre och är mycket bättre för huden. Köpte även till en kräm som är speciellt till min hy, och den är verkligen helt otrolig. Under flera år har jag letat efter något riktigt bra, och äntligen har jag hittat det! Jag är supernöjd. Jag kan bara rekommendera I.D Bare Minerals. Jag är själv ett så himla bra exempel. Egentligen har jag fin hy, men får lätt rodnader som inte är så himla vackra, och dem har jag i åratal täckt med foundation och puder hit och dit.. det är inte bra för hyn. Men med I.D så känner jag mig knappt sminkad, jag känner mig vacker och det är t o m BRA för hyn! Jag är så himla glad!

Som många också vet har ofta huvudvärk. Är det inte migrän så är det spänningshuvudvärk, eller bara vanlig huvudvärk, och idag har jag bara vanlig huvudvärk.. pga. min kortisonnässpray som min läkare skrev ut. Jag är typ jämt täppt i näsan, och det är inga polyper (?). Så jag skulle prova nässpray med kortison.. och ja, det hjälper inte mycket alls faktiskt.. jag har bara råkat ut för en utav de vanliga biverkningarna som är huvudvärk såklart. Typiskt...

Men nu ska jag till studion och spendera ett par timmar där, för sen ikväll kommer mammas väninna hit ( de ska på kurs i Lund  ) ända från Göteborg, och hon är så himla underbar. Saknat henne ända sedan vi besökte henne i Göteborg i somras!

Vill även önska älskade Ida lycka till som flyttar hemifrån idag. Tyvärr kunde jag inte hjälpa henne, men jag hoppas det går jättebra ändå! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0