091124

En månad kvar till julafton.

Hur tycker ni det känns? Jag tycker det känns jättebra. För första gången har jag en hel del pengar att handla julklappar för, wohoo!

Jag fick idag bekräftat att jag ska uppträda på söndag den 29:e november, alltså nu på söndag. Det kommer vara i Landskrona, vid tågstationen/Netto/Ica Kvantum. Där kommer de bygga upp en scen, bjuda på lite bullar och saft, Luciakandidaterna kommer visa upp sig, jag och en vän kommer uppträda och det blir lite annan musikunderhållning. Jag har inte fått exakt tid för mitt uppträde ännu, men det är mellan kl 15-17.

Så idag har jag jobbat extra, kl 11 - 20.30 blev det faktiskt, för under hela dagen hade vi lagom mycket att göra, men när det var tio minuter kvar kom ALLA. Alltså.. ja, det var sjukt, och det var ju verkligen inte roligt när man hade diskat färdigt allt.. och på tio minuter hade du dubbelt så mycket, så det var bara att stanna kvar och diska färdigt och sen stressa till tåget, men jag hann och det gick bra.

Så nu ikväll köpte jag med mig nya SOLO hem, så nu när jag går och lägger mig ska jag läsa den och bara njuta av att jag får sova lite längre imorgon.. jag läääängtar.

Jag säger godnatt nu iallafall, jag är meeegatrött. Haha! ♥



Julafton snart, myyyys!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0