091123

God kväll peeeeople!

Jag är hemkommen efter 9 timmars arbete i Danmark, men har varit hemifrån 13 timmar.. men nu ÄNTLIGEN! Jag slog mig ner i soffan med en varm choklad och grädde och bara göttar mig. Underbart.

Det har gått bra på jobbet idag, men det var jobbigt.. jag åt redan vid kl 13.30 för jag var så HIMLA hungrig, vilket betyder att jag stod rakt upp och ner i kassan från kl 14 - 20. Men nåja, det var väldigt roligt iallafall.

Jag skulle egentligen varit ledig imorgon, onsdag och torsdag, men jag sa till min chef att det är väldigt drygt att vara ledig så länge, så jag ska jobba 11 - 20 imorgon också! Trevligt får jag säga!

Nu resten av kvällen ska jag bara gotta mig här i soffan, och till slut somna in för ytterligare hårt arbete imorgon.

Hoppas ni får en härlig kväll!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0